1. خانه
  2. /
  3. مقاله
  4. /
  5. قیمت انواع کاغذ دیواری

قیمت انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قیمت نسبتا پایینی دارد و قیمت کاغذ دیواری نسبت به روش های دیگر آذین بندی دکوراسیون پایین تر است. در تعیین قیمت کاغذ دیواری موثر است کیفیت و طرح و مدل کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری قیمت متفاوت بر مبنای انواع مختلف و تنوع مدل و طرح دارد.

کاغذ دیواری قیمت مناسب

در تعیین پوستر دیواری قیمت مناسب نوع و طرح کاغذ دیواری موثر است. در بین طرح های مختلفی که برای کاغذ دیواری وجود دارد از لحاظ کیفیت و طرح تفاوت های بسیار وجود دارد. به عنوان مثال کاغذ دیواری های سه بعدی دسته ای نوین از چاپ کاغذ دیواری است که نیازمند تجهیزات مناسب برای چاپ دارند و کیفیت منحصر به فرد به سبب ایجاد فضای سه بعدی برای محیط ایجاد می کند ایجاد می کند. به همین خاطر این نوع کاغذ دیواری دارای قیمت متفاوتی نسبت به نوع دیگر کاغذ دیواری دارد.

کاغذ دیواری ارزان قیمت

در بین کاغذ دیواری ها تفاوت قیمت وجود دارد و بر مبنای نوع و کیفیت قیمت چاپ کاغذ دیواری یا چاپ پوستر دیواری متفاوت است. برخی به دنبال استفاده از کاغذ دیواری ارزان قیمت هستند برای این دسته از افراد نمونه های ساده و بدون طرح را توصیه می کنیم. در کل کاغذ دیواری ارزان قیمت برای ایجاد دکوراسیون زیبا برای محیط محسوب می شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاغذ دیواری

علاوه بر طرح ، جنس و کیفیت  سفارش کاغذ دیواری سفارشی که در تعیین قیمت نهایی کاغذ دیواری بسیار تاثیرگذار است عوامل دیگری هم در تعیین قیمت تاثیرگذار است. متراژ مورد استفاده و زمان آماده سازی کاغذ دیواری هم در تعیین قیمت نهایی کاغذ دیواری تاثیر فراوان دارد.

گروه پارادایس آمادگی چاپ کاغذ دیواری سفارشی در سریعترین زمان ممکن و در بالاترین کیفیت ممکن را دارد.

جنسواحدقیمت ( تومان )
چرم پاستلمتر مربع101.000
سندیمتر مربع97.000
شاینمتر مربع125.000
فیبرومتر مربع120.000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس